Rabu, 11 April 2012

Sepotong Doa Untuk Pasangan Tanpa Zuriat

Dalam diam x diam, hampir 2 tahun lebey aku mendirikan rumahtangga brsama cinta hatiku my luv soul mate my hubby Mr Hamdi Abd Aziz aka Ham. Syukur sgt pd ALLAH SWT krn dipertemukan dgn hubby yg always give me support moral dan carring jaga aku siang dan mlm (dlm keadaaan sakit pon sob..sob..sob..).

Tetapi setiap pasangan ada dugaannya. Dah takdir kami masih lagi belum memiliki cahaya mata pertama kami sehingga kini dan aku redha sbb setiap yg terjadi ada hikmah disebaliknya. Kwn2 doakan kami mendapat hajat kami yer. So kuncinya kita perlu berusaha dan jgn patah semangat atas apa yg terjadi. Now kat entry nie aku nak bg Gift kt kawan2 yg masih menanti zuriat spt aku juga. Amalkan membaca surah berkenaan dan hajatkan yg terbaik di dlm hati kita. Smoga berkat usaha kita yer.

Amin...



SURAH UNTUK DAPATKAN ZURIAT





"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."

(Surah Maryam ayat 4-5)




nota pendek : kenangan di hari bahagia kami













Tiada ulasan:

Catat Ulasan