Selasa, 17 April 2012

ARGHHHHH DIET OH DIET

Korang suka x nk sihat dan cantik? korang mesti suka sgt kan lau baju2 lama korang leh pakai balik dan nmpak muda lebey muda sentiasa.. Agak2 korang suka x diet @ kawal makan? x leh makan itu, ini, kek, nasi ayam, nasi beriani atau apa jenis makanan yg berlemak? arghhhh mmg tension di buatnya bila kontrol makan. Lau melantak aku mmg  NO 1. Dulu sblm kawen berat cuma 68 kg jew dan skunk nie nah semakin sihat sgt2.. Yg paling aku nyampah bila g kenduri kendara mesti owg pelik tgk aku  (dah mcm giant ker aku nie).. Lg rasa kecik ati n pedih ati (bukan gatsrik na) lau owg tu tanya dialog lebey kuang mcm nie "aikkk makin besar badan ko skunk"  x kontrol ker.. Asyik makan jew kerja ko tue yg berlemak byk..? Perghhh rasa korang nk lempang x owg ckp mcm nie. Tp lau dipikirkan tul gak dia ckp tue..

Aku semakin buntu x reti nk wat apa lagi.. Mau atau x mo aku kena usahakan smpai sukses. Siksanya hanya ALLAH yg tahu. Lau nk diikutkan berat ideal kena lah turun 80 KG utk ke berat 54 KG krn aku nie dah lah sgt rendah.. Nak wat senaman dah lah sikit punya malas. Apapun aku cuba smpai lebam utk berjaya. Bak Kata Pepatah "SUSAH DULU SENANG KEMUDIAN''.

Hope sgt2 aku dapat capai impian nk berat badan ideal. Haaaaa makin senang lah aku nk beli baju nanti. Yg penting UTAMAKAN KESIHATAN ANDA.. Betul x kwn2??? Dan wat kwn2 yg nk diet pastikan ikut diet yg betul. Jgn wat Crush Diet yang bole mendatangkan mudarat kpd kita. Yg penting sihat dan cantik. Sblm aku terlupa kwn2 digalakkan membeli majalah RAPI utk merapikan diri anda juga. Selamat mencuba..




DIET YANG PALING TERBAEKKKK DILAKUKAN


nota pendek : Koleksi Majalah RAPI harga RM 4.00 shj

JOGGING TIME

RAPIKAN DIRI ANDA SELALU











Tiada ulasan:

Catat Ulasan