Sabtu, 14 April 2012

Hijab Trendy And Muslimah

Hijab Trendy sememangya menjadi trend zaman skunk.. Wanita alaf baru lebey bijak menggayakan koleksi pakaian dan tudung@ hijab masing2 ikut taste sendiri. Tak kisah walau mcm mana pon asalkan kepuasan kita membeli dan berani mencuba membuatkan kita lebey yakin di khalayak ramai. Haaaa x kurang juga "aunty2 kita yg berusia emas tue, pon pandai bergaya. Bak Kata Pepatah "Biar Papa Asal Bergaye (cuba sebut dlm loghat Perak)...


Aku juga adalah salah seorang drp korang. Dah namanya pun pompuan mesti nak chantek..Nak katakan bergaya sgt tidaklah tapi suka mencuba sesuatu yg terbaru.. Cuma aku ni kadang2 kurang keyakinan diri nk tampil lebey "trendy". Hubby aku pon suka aku bertudung coz nmpak lebey sweet (kata my hubby lew).. And for this 2012 nie, mmg byk fesyen hijab yg ada dipasaran. Kalau nk byk pilihan sudah semestinya di JALAN TAR KL yang jadi sasaran cuci2 mata. Drp harga RM 10 hingga ke atas, pelbagai corak yg dijual dan mmg korang rasa geram nk membeli. Tapi hati2 ek, bajet ongkosnya mau cukup..

Di sini ,aku juga sempat selitkan bbrapa contoh koleks Hijab yang sememangya kegilaan korang kan termasuklah diri aku. Nak jugak mencuba tapi jgn sampai siksakan diri k. Asalkan korang selesa... 


Plezzzzz layan cuci mata tau...Mana tau ada yg berkenan di hati bole membeli..




Shawl 1





Shawl 2



Tudung Ropol Yg Sweet n Cute



Inner ala2 Arab



Selendang CT



Inner Corak ala-ala Cheetah







Selendang CT in black Colour





Nota Pendek : So kawan2 yag berminat nak beli, sila ke www.ColourfulCollections.Com








Tiada ulasan:

Catat Ulasan