Sabtu, 21 April 2012

Aktiviti Sengal Di Opis

Memang sengal jew aku bila ada di opis. Al maklumlah ramai kawan2 pompuan dalam satu sektor kami.. Macam2 kerenah yang aku lalui tapi kwn2 aku nie boley dikategorikan sengal jugak ar. Walaupun status sbg wife owg tapi perangai kami x ubah macam budak2 kecik. ishh ishhh ishhh.

Kadang2 saja nak lepaskan tension di kepala otak akibat byk keja. So ada masa free, bergambor jew lah keje kami. Apapun keje tetap diutamakan, bergambar jangan dilupakan. Lalalalala.

Alrite, jom korang tengok gambo2 aku di opis. Memang macam kanak2 ribena kan. haiiiihh anak sapalah nie. Heeeeeeeee.


Sila jenguk satu- satu ok....




Team Yang Sempoi...


^
^
^
^
^

Geng "HOT MAK DARA"
^
^
^
^
^


Hepi Time

^
^
^
^
^

Yezaaaaaaa

^
^
^
^
^

Aku Gembira Tatkala Bersama Mereka, Smoga Kita Sukses Selalu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan