Khamis, 12 April 2012

Makanan Kegemaran Ku

Makan makan makan makan, hidup utk makan ker makan utk hidup??? Everybody can eat x kisah tolak batu n kayu jew.. Korang mesti ada makanan kegemaran korang? Yg buatkan korang sangat2 ''gila'' nak mkn sampaikan nak ulang2 makan benda yg sama tu jugak.

X kisah korang ada kat lokasi jauh/ dekat mesti korang ngidam nak makan jugak. Haaaaaa mcm aku nie pon sama gak mcm korang. Yang paling aku minat sangat makan KeK Coklat, Spaghetti, Ikan Salmon Masak Swet Sour, Nasi Ayam. Perghhhh lau dpt nie memang x gerak2 lah aku (nie yg body chumel sgt skunk nie).. Kek yang paling aku minat mestilah Kek secret recipe (indulgence choc).Rasa mmg nice sgt. Spaghetti lak marinara carbonara, nasi ayam semua jenis yang aku minat. Insyallah 1 day aku nk wat nasi ayam sendiri. So kwn2 lau sudi jemputlah makan nasi ayam aku keh (jemput dtg umah tau).

So nie aku nk kasi tunjuk korang pic makanan kegemaran aku. Jgn terliur udah ler. Nyummmmmmmmm......





nyummmm nyummm sedap nyew...





indulgence choc cake





banyak jenis kek di secret recipe





my favourite nasi ayam...the best lah...

1 ulasan: